مشخصات قیمت و خرید لمینت سو اسمایل چیست + ترو اسمایل طول عمر کامپوزیت متحرک دندان دوپکا

مشخصات قیمت و خرید لمینت سو اسمایل چیست + ترو اسمایل طول عمر کامپوزیت متحرک دندان دوپکا

خرید لمینت سو اسمایل اصل اورجینال امریکایی المانی کجا بخریم مهر ماه 1402

با توجه به اهمیت سلامت دهان و دندان و ویژگی های متعدد مسواک اسلامی یا مسواک چوبی، این مقاله طوطی کالا بر آن است تا اطلاعات کاملی در مورد مسواک های چوبی، فواید و نحوه استفاده از آنها ارائه دهد. با ما همراه باشید.درخت میسواک یا اراک در واقع درختچه ای است با ارتفاع متوسط ​​3 متر (3 متر)، با شاخه های منشعب فراوان که به سمت زمین خمیده و دارای پوست نسبتاً شفاف، سبز کم رنگ تا تقریباً سفید است.مناطق مهم رویش این گیاه در جهان آسیای جنوبی، ایران، مصر، هند و حبشه و مهمترین مناطق رویش این گیاه در ایران عبارتند از لار، بندرعباس، میناب، مکران و چاه بهار.

 

 

چوب مسواک چیست

 

 

 

چوب مسواک چیست :


چوب مسواک که با نام‌های مسواک اسلامی، آراکستیک، چوب مسواک پیامبر و مسواک‌های گیاهی نیز شناخته می‌شوند، از نظر کارشناسان و متخصصان این حوزه به عنوان بهترین و موثرترین پاک‌کننده‌های دهان و دندان معرفی شده‌اند.اگرچه درختان مسواک هزاران سال است که توسط انسان استفاده می شود، اما تحقیقات جدید آنها را به علاقه مندان به استفاده از محصولات ارگانیک معرفی کرده است.

 

 

مزیت چوب مسواک چیه

 

 

مزیت چوب مسواک چیه :

 

چوب مسواک به دلیل خواص گیاهی که دارد برای دندان ها مضر نیست. بلکه ریشه، ساقه و برگ این گیاه حاوی ترکیباتی مانند فلاونوئیدها، ساپونین ها، تانن ها، بنزیل ایزوتیوسیانات، فلوئور، کلسیم، ترکیبات گوگردی و سیلیکون است که باعث بهبود بیماری های دندان می شود. وجود این ترکیبات اثر ضد باکتریایی بر روی انواع میکروارگانیسم ها دارد.به دلیل وجود تانن‌ها، ترکیبات گوگردی و ترکیبات ایزوتیوسیانات، قسمت‌های مختلف گیاه مسواک، طیف وسیعی از اثرات ضد باکتریایی را علیه انواع میکروارگانیسم‌ها از خود نشان می‌دهد.اثر ضد زخم مسواک یا مسواک گیاهی مربوط به فلاونوئیدها و تانن های موجود در آن است. ترکیبات دیگری نیز در این زمینه نقش دارند، اما عوامل اصلی این خاصیت دو دسته از مواد با اثرات ضد زخم قوی هستند.کلرید موجود در مسواک به عنوان یک پاک کننده قوی عمل می کند و از تشکیل پلاک روی دندان های شما جلوگیری می کند. به همین دلیل افرادی که به مدت طولانی از مسواک استفاده می کنند دندان های سفیدی دارند.

 

 

طریقه استفاده از چوب مسواک

 

 

طریقه استفاده از چوب مسواک :

 

ابتدا پوست چوب را با دقت چند سانتی متر جدا کنید. هر مسواک را به مدت یک روز در آب خیس کنید. این کار پوست را از همان قسمت درخت جدا می کند و الیاف بلند تنه را به موهای ظریف تبدیل می کند. برای نرم شدن چوب مسواک آن را با دندان بجوید تا شکل آن شبیه مسواک های امروزی شود.قسمت برس مانند مو را به آرامی روی کل دندان بکشید. ممکن است در ابتدا مزه تند و ناخوشایند داشته باشد، اما نگران نباشید زیرا مفید و همچنین مضر برای سلامت بدن و دندان شماست.این کار علاوه بر مسواک زدن، مواد گیاهی مختلفی را در بزاق دهان شما حل می کند و باعث می شود که از شر بیماری های دندان و لثه خلاص شوید. از الیاف نازک ساقه می توان به عنوان خلال دندان نیز استفاده کرد.

پس از چند روز استفاده حتما سر کهنه مسواک را بردارید. برای این کار می توانید از چاقو استفاده کنید. بر اساس نوع و کیفیت مسواک و دفعات مسواک زدن طبقه بندی می شود.بعد از هر بار استفاده مسواک را در محیطی آزاد و تمیز بگذارید تا کاملا خشک شود. برای جلوگیری از انتقال باکتری، قرار دادن آن در کنار سینک یا ماشین ظرفشویی توصیه نمی شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mahnaz ? تاريخ: چهار شنبه 16 فروردين 1402برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?